Переводчик

вторник, 30 октября 2012 г.

доброго!

Ого! Я сьогодні вперше просипалась без будильника, так непривично, телефон на кухні заряжався просто. Оказується без нього я сама воврємя просипаюсь! Може краще так завжди прокидатись?

Вчора ввечері, ну да в 1:00, я замість страшилки вирішила приготувати таку собі шоколадну штуку, називається "Нутелла", но я її називаю просто жижа. 
Тому мій ранок розпочався з жижи і снігу:


Всі такі восторжонні від цього снігу, шось одній мені похуй, ше й тепер ноги намокнуть!

Зараз треба в темпі покупатись і зробити англійську ,бо мені вже скоро йти!! А ше ж треба готуватись до Діминого др! Оля в 17:15 приходить. Відчуваю, що ми можемо і до утра так збиратись. Охххх...

Да, робити все в останній момент, це по мені. Знаю, вмію, практикую.
Блять.

Комментариев нет:

Отправить комментарий