Переводчик

вторник, 30 октября 2012 г.

Хелоуін!

Охохо, це, мабуть, буде перше моє святкування такого мрачного свята!
Раніше якось не було бажання і фантазії, і можливості.

Так, як ми сьогодні весь вечір з Ольою готувались, то в мене тепер відповідний настрій, такий собі містично-устрашающий!

Того я йду дивитись фільм-ужас, сподіваюсь мені понравиться! А то шось мене "звонок" взаглі не впічитлив.

Наш пробний макіяж, і пальцо-пєчєня. Таке вкусне, жаль підгоріло трохи.

Все було б сьогодні чудово, якби  не ця англійська!
Вирішила вкотре пропустити,  учілка написала смс, шо я несерйозно ставлюсь до уроків, і має намір подзвонити татові.
ЯКЩО ВОНА І ВПРАВДУ ТАК ЗРОБИТЬ - МЕНІ  РЄАЛ ПІЗДА!

Але я намагаюсь про це не думати.

Бо завтра ж треба вставати рано, бо в 6:00 прийде Оля, а в 6:30 - Маша, щоб зробити мейк, зачіску і костюми.

А потім, після того, як зранку поздравим Діму,  ми підемо в ресторан "Ізюм" святкувати його світ 17!

Комментариев нет:

Отправить комментарий