Переводчик

пятница, 2 ноября 2012 г.

про все потрохи

добрий вечір!
пишу форсіровано, бо так хочу спати, що не впевнена, що допишу цей пост!


Почну з кінця.

МИ ПРИВІТАЛИ ДІМУУУУУУУУУУУУУ!!!
ЙОМУ НУ ДУЖЕ СПОДОБАЛОСЬ!
Ми такі встали в 6:00 ранку, нафарбувались, одяглись, все чисто Хелоуін-стайл і поїхали до нього. 
Він спаааав, а ми наряжали бісєдку, а потім проспівали йому пісню і привітали його!
УУУУУУУУ






Послє поїхали додому з Машою досипати. Але не довго,  прийшла до нас Любаша і Даша, і прийшло врємя збиратись в ресторан!
Такі всі виділись і пошлі красотки.
Було весело  і вкусно. І кальян класний! ;)


























1 листопада(четвер):
Нууу, я чесно збиралась іти в школу, не зважаючи на попередній вечір, але з моїм єврєйським щастям...
Простий собі прищик в носі перетворився в великий з гнойом. Воно б то нічо, але, як тільки мама сказала, що його МОЖУТЬ різати, ще й БЕЗ наркозу, то шось я подумала шо школа почекає.

Заодно заїхала до мами, яка втулила мені КОТІКА. ТЕПЕР В МЕНЕ Є КИЦЬКА!!
Вона мене заспокоює.

Ах, да, ще мала щастя слухати моралі від англічанки. Боже, я б з Вами поспорила, як би це мало толк і мені не було влом, а так....

СЬОГОДНІ:
Як, обично школа. Правда вибісити вона мене змогла більше обичного. Ох, ця історічка!

Англійська прошла полним штільом!

Дома паті на хаті, ну нє, брешу. Просто дівки прийшли до мене.
Даша, Маша, Іра, Аліна, Лєра.

потом конєшно всі порозбігались, тому я з Машою і Ольою гуляли в городом адіночіствє.

охохохоох, завтра в вк!

Комментариев нет:

Отправить комментарий