Переводчик

среда, 14 ноября 2012 г.

Theater



Просто так странно все в цьому житті інколи буває, але так ідельано і прекрасно!

Сьогодні середа, ми ходили в театр на якусь сучасну п'єсу, яка мені не сподобалась. Але я люблю театри, люблю вистави, тому я сильно не засмутилась.

Нас спалила математічка, як ми курили. Після театру, за театром. О да. Оригінальнішого місця знайти не можна було.

Шось мене цілий день усипали компліментами, чесно, не дуже розумію за шо. Кажеться шо це все яксоь не серйозно і брехня.  Але тим не менше приємно.

Ми потом подождали Машу і в составі Оля, Трач, Присяжнюк і я напились.
Економ клас - 2 пачки вина і сіги.

А дальше один з найкращих моментів в житті:

МИ ПІШЛИ В ТЕМНЕ МІСЦЕ СХОЖЕ НА ЛІС,  АЛЕ В ЦЕНТРІ, ТАМ НЕ БУЛО НІКОГО.

ПОЧАЛИ БІГАТИ, КРУТИСЬ, ВСЕ ЦЕ НА ФОНІ ВЕЧІРНЬОГО МІСТА! ПРОСТО ПАДАЛИ НА ЛИСТЯ, ГРЯЗНЕ, МОКРЕ, КАЧАЛИСЬ, ВАЛЯЛИСЬ, "МАЛА КУЧА ДАВАЙ ШЕ". 
ЛИЗАЛИСЬ КУРИЛИ, СПІВАЛИ. 


і то нічого шо я була в платті і розовій куртці.
верталась додому в потоптаних болотяних ботінках, рваних грязних колготах, чорною курткою, шухєром на голові і розплившоюся косетикою. А ГОЛОВНЕ ПІШКИ.
ЛЮДИ ШУГАЛИСЬ МЕНЕ, ОСОБЛИВО КОЛИ Я ЗАЙШЛА В МАГАЗІН.

2 комментария: