Переводчик

четверг, 23 августа 2012 г.

my love and bitch style photo

Хей блог,  в мене є 10 хв, щоб описати події двох ФАНТАСТИЧНИХ ДНІВ! Почнемо!
Вчора:
У вівторок ми домовились з дівчатами з мод.школи погуляти. Правда вишло далеко не у всіх, і ми гуляли таким складом: я, Маша, Іра, Аліна.
Ми, як завжди, гуляли в центрі. Пішли в дворик, а там якийсь дід: "Ей, ви, як пришли сюди шмалити, то шмаліть, но бички в одне місце кидайте!" Ми такі перелякано перезираємось і тихенько тікаємо, чуємо лише в слід: "А шо ж , це правда, шмалити пришли!" Він якийсь дикикй, ми хотіли почекати поки він уйде, но він обертався, повертався, ну його.
Пішли ми на гаражі, або як оговорилась Маша "автомобільну кришу". Там спокойно сиділи і нікого не трогали. В Маши були сігарєлли, і ми рішили поробити фоток з димом. Оооо.
на гаражах. вроді якийсь сраний проход до гаражів, а як гарно!
Пішли в Мак пожерти. Я зустріла свою вожату, ооо, як же я заскучала! Обожнюю її, вона така кльова, так рада була побачити її! В нас ше був снафф, того туалет Мака не залишився без уваги ;)
Потім ми поїхали на СГ. Під балконом робили ше фотки з димком, тіки вже з звичайними цигарками.
Визонили Марчєнкова, Віталіка і Влада. Пішли на кришу, но хлопці не захтіли йти, і ми полізли самі. ЗРОБИЛИ ФОТКИ. АХУЄННІ ФОТКИ!
багато фоток такого жанру, не можу всі загрузити, бо мало памяті

Цим то і завершився наш феєричний вівторок, після криші ми поїхали додому.
 
Сьогодні:
Приїхав мій любий Міша *_* Правда на 2 год. раніше ніж обіцяв! Стєрва! Я через нього, як дика, літала по хаті, збиралась галопом по єропам!
Зустрілись, запаслись проізією і пішли до мене. Поки чекали Іру і її Сашу, дивились фотки. З дєтсвта. ПОРЖАЛИ СИЛЬНО.
Далі, думаю, немає сенсу описувати наші романтичні посиденьки, знаєте, ніби робиш прості речі, але коли робиш з коханою людиною, то вони набуають якоїсь волшебної сили і навіюють дико приємну і теж чарівну атмосферу.
Потом провели його ,провели і мене.
Ми придурки. Завтикали знову пофоткатись, і це же в який раз! Зато в кінці з Ірою зфоткались. Ну хоть шось.
 
 


1 комментарий: